مصاحبه آرشیو خبر ها
از قدرت یووه خبر داشتم

از قدرت یووه خبر داشتم

یورنته ، مهاجم یوونتوس که در بازی با کالیاری 2 گل مهم برای یوونتوس بثمر رساند در مصاحبه خود قبل از پرواز به تورین ، اینگونه گفت .

فرناندو ، یوونتوس همچنان به روند فوق العاده ی خود ادامه می دهد ، قهرمانی نیم فصل با 52 امتیاز ، شکست دادن کالیاری و یازدهمین پیروزی پیاپی ؛ مدت زمان زیادی از حضور تو در این تیم نمی گذرد ، اما تو و دیگر هم تیمی هایت عملکرد بی نظیری داشته اید .

" بله ، نکته ی مهم ، سعی و تلاش هر روزه ی ما هست که به ما این امکان را می دهد تا با تمام توان خود در همه ی بازی ها برای پیروزی قدم به میدان بگذاریم . بازی امروز بسیار سخت بود "

" ما می دانستیم که به مصاف حریفی سرسخت می رویم و روند بازی هم همین مسئله را نشان داد . آنها از ما پیشی گرفتند و برگشتن به بازی بسیار سخت بود ، اما ما خوشحالیم که با اطلاع کامل از میزان سختی بازی ، قدم به زمین گذاشتیم و این یک آزمون برای ما بود "

چه امتیازی به دو گل خود می دهی ؟ اولی یک ضربه ی سر بسیار خوب و دومی یک شوت ساده به دروازه و هر دو روی پاس لیختشتاینر .

" هر دوی آنها بسیار مهم بودند ، هم برای من و هم برای تیم . من تلاش می کنم تا به تیم کمک کنم . پیروزی در دیدار امروز بسیار مهم بود "

از میان نه گلی که در تمام رقابت ها به ثمر رساندی ، می توان گل اول این بازی را به عنوان یکی از بهترین ها در نظر گرفت ؟

" به نظر گل خوبی بود . اهمیت آن وقتی بیشتر شد که در شرایط سختی به ثمر رسید . ما از حریف عقب بودیم و شرایط سخت بود .آنها از یک شروع بسیار خوب لذت می بردند و می توانستند نتیجه را برای خود بهتر کنند که جیجی اجازه نداد . به نظرم همه عملکرد فوق العاده ای دارند و امیدوارم این روند مستمر باشد "

فرناندو به پایان نیم فصل رسیدیم ، یوونتوس با اقتدار در صدر رقابت ها است و از نظر سطح بازی ، آمار گل زنی و امتیاز گیری فوق العاده عمل کرده ، انتظار چنین تیم قدرتمندی در مورد یوونتوس داشتی ؟

" من می دانستم که به تیم قدرتمندی می پیوندم . در گروه ، هم تیمی های بسیار خوبی دارم و برای من حضور کنار آن ها افتخار بزرگی است . از نظر من این یکی از مهم ترین جنبه های حضور در این تیم است . ما به خوبی با یکدیگر تعامل داریم و می توانیم با عملکرد خوب خود در تمام جام هایی که حضور داریم ، مدعی باشیم "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: